Усім пробач і ніколи не плач!

   Усім пробач і ніколи не плач. Майстер-клас.
 - Кривдника прости, а злість відпусти. 
 Чи знаєш ти, що робить образа з людським серцем і як страждають люди, тримаючи на когось злість? Якщо не хочеш простити свого кривдника, отже, ще не розумієш, що це потрібно більше тобі, ніж йому.

  - Казка про скам'яніле серце і кришталевий мур.
  В одному королівстві жив Принц. У нього було багато родичів і друзів. Але він увесь час на них ображався і відгороджувався від кривдників кришталевою стіною. Принцу здавалося, що так він захищає себе і карає тих, хто його ображає.
   Невдовзі навколо Принца виріс суцільний кришталевий мур, з якого не було виходу. Він залишився на самоті зі своїми образами, і серце його скам'яніло. Хоча Принц і бачив світ крізь прозорий мур, та вже не міг ні з ким поговорити та обійнятися.
  - Як відпустити образу
  Аби не відгородитись від світу невидимим муром образ, навчитись пробачати, не достатньо подумати чи сказати: "Я вибачаю!". Треба в ці слова повірити.
   Спробуйте так. Напишіть на папірці : "Я пробачаю Тарасові за те, що він пробив мого м'яча, Каті - за те, що вона пліткувала про мене, а мамі - що не хоче купити мені велосипеда!". Кожен пише про свої образи. Потім зіжмакайте папірець і викиньте. Віриш у написане, пробачаєш кривдників і відпускаєш образу, викидаючи папірець. Якщо не виходить одразу - спробуй ще раз, ще... Аж поки на серці не стане легко.

Д - добро, довіра
Р - розуміння, радість
У - увага, успіх
Г - гостинність, гармонія.

   Прочитайте книжку Макуліна "Сезон дощів" та "Секрети твого успіху".

Коментарі